نحوه کاردرمانی با خمیر بازی

نحوه کاردرمانی با خمیر بازی

نحوه کاردرمانی با خمیر بازی

در یادداشت قبلی “کاردرمانی با خمیر بازی” سعی کردیم تا اطلاعات بیشتری در خصوص این نوع از کاردرمانی تخصصی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در این یادداشت قصد داریم تا نحوه کاردرمانی با خمیر بازی را با شما عزیزان به اشتراک گذاریم. استفاده از طرح های خمیر بازی کاملاً توضیحی است. بچه ها عاشق استفاده از فعالیت های سرگرم کننده و جذاب بازی هستند و اغلب اوقات متوجه نمی شوند که همزمان در حال رشد مهارت ها هستند. این مراحل به استفاده از طرح های خمیر بازی در نحوه کاردرمانی با خمیر بازی، کلاس درس برای استراحت مغزی با حرکت خوب یا در خانه برای یک فعالیت بازی کمک می کند:

نحوه کاردرمانی با خمیر بازی با استفاده از طرح های بازی

1. باید طرح خمیر بازی را که برای نیازهای شما کار می کند پرینت بگیرید. می‌توانید طرح های خمیر بازی قابل چاپ مختلف را برای موضوعات مختلف پیدا کنید.

2. صفحه را لمینت کنید، یا آن را در یک صفحه محافظ صفحه بکشید.

2. خمیر بازی را انتخاب کنید، چه در خانه یا چه از فروشگاه خریداری شده است. قوام و مقاومت خمیر بازی را بر اساس نیاز فرد انتخاب کنید.

3. نحوه انطباق فعالیت را بر اساس نیازهای فرد در نظر بگیرید. برخی ملاحظات شامل تفکر در مورد مهارت های حرکتی ظریف، نیازهای هماهنگی دوطرفه، نیازهای حرکتی دیداری یا نیازهای حسی است.

4. حصیرهای خمیر بازی و خمیر بازی را طوری قرار دهید که نیازها و زمینه های رشد فرد را برآورده کند.

5. در صورت نگرانی، روی باز و بسته کردن ظرف خمیر بازی کار کنید (این یک فعالیت کاربردی عالی است!)

تطبیق طرح های خمیر بازی با نحوه کاردرمانی با خمیر بازی

طرح های خمیر بازی را می توان در نحوه کاردرمانی با خمیر بازی برای توسعه مهارت ها و کار روی مناطق هدف از طریق بازی استفاده کرد. آنها همچنین می توانند برای حمایت از نیازها و ادغام سازگاری در بازی برای تمرین استفاده شوند.

طرح های خمیر بازی یک راه سرگرم کننده برای بازی و ایجاد مهارت در خانه نیز هستند. آنها را می توان در کلاس درس برای استراحت مغزی، استراحت حسی یا ابزاری برای ایجاد مهارت های حرکتی ظریف با موضوع کلاس استفاده کرد.

چگونه می‌توانید طرح های خمیر بازی را برای تطبیق‌های مهارتی خاص در جلسات نحوه کاردرمانی با خمیر بازی تطبیق دهید؟ راه های زیادی وجود دارد…

نیازهای مهارت حرکتی: برای افرادی که با مهارت های حرکتی دست و پنجه نرم می کنند، می توانید صفحه محافظ صفحه را به سطح میز بچسبانید. ایده دیگر استفاده از چسبنده در پشت محافظ صفحه است. این می تواند طرح خمیر بازی را روی میز محکم کند و حرکت آن را در حین بازی محدود کند.

یکی دیگر از استراتژی های مهارت حرکتی استفاده از طرح خمیر بازی با مناطق بزرگتر یا مناطق کوچکتر برای خمیر بازی است. این می تواند به حرکات کم و بیش کوچک موتور نیاز داشته باشد و می تواند فرصت های کم و بیش برای کار دقیق را ارائه دهد.

نیازهای هماهنگی دوطرفه: نحوه کاردرمانی با خمیر بازی برای برطرف کردن نیازهای هماهنگی دو طرفه، با درخواست از کاربر برای نگه داشتن طرح خمیر بازی روی میز، هماهنگی دوجانبه را تشویق کنید. این یک راه عالی برای تشویق موقعیت کاغذ در حین کارهای نوشتن نیز است.

نیازهای حسی: قوام خمیر بازی تجربه لمسی متنوعی مانند چسبندگی، لغزنده، سفت و تا حدی خشک را فراهم می کند. درست مانند درجه‌های مختلف بتونه، از دستور العمل‌های خمیر بازی مختلف می‌توان برای ایجاد مهارت‌های حرکتی ظریف یا ارائه کارهای کم و بیش سنگین از طریق دست استفاده کرد.

نیازهای تنظیمی: با تکیه بر جنبه حسی، می‌توانید با ارائه خمیر بازی با مقاومت کمتر (احساس ابریشمی و روان به قوام خمیر بازی) کارهای سنگین مبتنی بر حرکت را از طریق دست‌ها و بالاتنه انجام دهید یا می‌توانید کارهای سنگین‌تری ارائه دهید. با استفاده از درجه سنگین تر نسبت به مقاومت.

نیازهای بصری: نحوه کاردرمانی با خمیر بازی برای کاربرانی که نیاز به پردازش بصری دارند، راه‌هایی برای تطبیق تشک‌های خمیر بازی وجود دارد. سعی کنید با استفاده از یک نشانگر تیره، مناطقی را که خمیر بازی در آن قرار می‌گیرد مشخص کنید. سپس می توانید ورق را داخل محافظ صفحه بکشید و از آنجا بازی کنید.

استحکام هسته مرکزی / ثبات / نگاه بینایی: برای برخی، حفظ وضعیت ایستاده دشوار است. می‌توانید به راحتی تشک‌های خمیر بازی را با استفاده از چسب، نوار، آهن‌ربا و غیره روی یک تخته شیبدار، سه پایه یا سطح عمودی قرار دهید. درست است» در جلسات درمانی.

نکته : نحوه کاردرمانی با خمیر بازی در شرایط مختلف کاملا متفاوت می باشد. کلینیک کاردرمانی نگاه نوین می تواند در انتخاب نحوه صحیح بهره گیری از این روش در کنار شما باشد.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *