طرح های خمیر بازی و قابلیت کاردرمانی آن ها

طرح های خمیر بازی و قابلیت کاردرمانی آن ها

طرح های خمیر بازی و قابلیت کاردرمانی آن ها

در پست های گذشته (کاردرمانی با خمیر بازی، نحوه کاردرمانی با خمیر بازی) سعی تا ویژگی ها و جزئیات کاردرمانی با خمیر بازی برای شما عزیزان به تفسیر بیان بشه. در این پست قصد داریم تا به شما درباره طرح های خمیر بازی و قابلیت کاردرمانی آن ها صحبت کنیم.

طرح های خمیر بازی و تاثیرات آن

فضای بازی حصیر خمیر | به یادگیرندگان این فرصت را می دهد که دستان خود را تقویت کنند و در عین حال مهارت های ضروری را که برای مداد نویسی مورد نیاز است، و همچنین مهارت های مهارت و دقت که برای بسیاری از کارهای روزانه و حرکتی ظریف مورد نیاز است، توسعه دهند. نکته ساده در مورد این تشک فضای بیرونی این است که روی مجموعه خاصی از عضلات دست کار می کند.

فضانورد بازی حصیر خمیر | طرح های خمیر بازی فضانورد می تواند به عنوان بخشی از تم فضایی یا یک فعالیت انفرادی استفاده شود. از زبان آموز خود بخواهید که یک تکه کوچک خمیر بازی کند و آن را بین انگشتان و شست یک دست بچرخاند. مهم است که فقط از یک دست استفاده کنید زیرا بخشی از چالش است! انجام این فعالیت دستی به تقویت قدرت دست، مهارت، هماهنگی و استقامت عضلات کوچکتر دست و انگشتان کمک می کند.

بازی شهر خمیر | مکمل هر درس جغرافیا در حالی که کودکان دایره‌های آسمان شهر را پر می‌کنند، در عین حال به آنها کمک می‌کند تا مهارت‌های حرکتی ظریف و استقامت خود را که برای کارهایی مانند نوشتن/رنگ‌آمیزی، کنترل مداد برای شکل‌دهی حروف، گرفتن مداد کاربردی، دستکاری لباس مورد نیاز است، تقویت کنند. بست ها، باز کردن/بستن ظروف و موارد دیگر. این تشک زیبا را می توان در کنار هر فعالیت شهری دیگر از جمله کتاب، سفر و هر چیزی که در مورد زندگی شهری است استفاده کرد.

حصیر خمیر بازی بستنی | برای کاردرمانی با طرح های خمیر بازی حصیر بستنی می بایست توپ‌های کوچکی از خمیر بازی ایجاد کنید که روی تصاویر بستنی قرار می‌گیرد، در حالی که روی قدرت دست و سایر مهارت‌های حرکتی مورد نیاز برای گرفتن مداد، استقامت در رنگ‌آمیزی، دقت با قیچی، و مهارت برای دستکاری دکمه‌ها، زیپ‌ها و سکه‌ها کار می‌کنید. این تشک می تواند یک تشک خانگی عالی برای استفاده در تعطیلات تابستانی باشد. حتماً دستورالعمل هایی را در مورد کارهایی که می خواهید کودک انجام دهد را درج کنید!

تم اسباب بازی حصیر بازی خمیر | به کودکان کمک می کند از نوک انگشت و شست خود برای چرخاندن یک توپ کوچک خمیر بازی، قرار دادن و فشار دادن خمیر روی دایره های روی تشک استفاده کنند. آنها فقط به یک تکه خمیر کوچک نیاز دارند تا توپ آنقدر کوچک شود که در دایره ها قرار بگیرد. این یک فعالیت عالی برای توسعه و مشخص کردن قوس دست، تقویت ماهیچه‌های درونی و تقویت مهارت‌های ادراکی بصری است! این تشک تم اسباب‌بازی بر اساس «شغل» اساسی کودکان است که بازی کردن است! از این تشک مضمون در زمان استراحت یا یک روز بارانی استفاده کنید تا کمی زمان بازی مفید را اضافه کنید.

پخش حصیر دوغ پرنده | به بچه‌ها تمرین دستی می‌دهد، در حالی که توپ‌های کوچکی از خمیر را با انگشتان خود می‌سازند تا با اندازه‌های دایره روی تشک مطابقت داشته باشند. اندازه های مختلفی برای به چالش کشیدن دقت و مهارت کودک وجود دارد. کودکان می توانند پرنده ها را بشمارند و رنگ پرندگان را نیز مطابقت دهند. روش دیگر استفاده از این تشک این است که اعداد یا حروف را در دایره ها به ترتیب تصادفی بنویسید و سپس از کودک بخواهید که تشک را اسکن کند تا مهارت های ادراکی بصری خود را به چالش بکشد.

باندل حصیر خمیر پخش را رول و بنویسید | همه چیز در مورد کمک به بچه ها برای گرم کردن دست ها قبل از دست خط. هنگام استفاده از یکی از این 7 طرح خمیر بازی با موضوع، دست خط را سرگرم کننده تر می کند. بچه ها را با استفاده از خمیر گرم می کنند، سپس روی تشکیل حروف، کلمات و جملات کار می کنند.

اعداد 1-20 تشک بازی آسمانی/زمینی | به کودکان کمک می کند تا روی تشکیل اعداد 1-20 کار کنند، ورودی حسی را فراهم می کند، برنامه ریزی حرکتی و روابط فضایی را تشویق می کند.

تشک بازی A-Z Sky/Ground Play | کار بر روی تشکیل حروف A-Z بزرگ و کوچک، ورودی حسی را فراهم می کند، برنامه ریزی حرکتی و روابط فضایی را تشویق می کند.

طرح خمیر بازی تقویت کننده ماهیچه های درونی | این طرح خمیر بازی ساده پس زمینه بصری را محدود می کند و اندازه های مختلف دایره ها را ارائه می دهد. کاربران می توانند توپ های کوچکی از خمیر بازی ایجاد کنند تا قدرت ذاتی دست را ایجاد کنند.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *