زمان مناسب برای بازی با ابزارهای دیجیتال

زمان مناسب برای بازی با ابزارهای دیجیتال

میزان زمانی که کودکان در مقابل بازی با ابزارهای دیجیتال می گذرانند نگران کننده است. به نظر می‌رسد کودکان از تماشای اینستاگرام در تلفن هوشمند مادر، اجرای برنامه‌ها در لپ تاب یا بازی‌های ویدیویی در تلویزیون خانواده خسته نمی‌شوند.

این یکی کاملاً در دستان شماست و کمی کار می‌برد، اما مدیریت زمان ابزارهای دیجیتال مهم است و با سرعت رعد و برق بیشتر می‌شود.

همانطور که والدین می‌دانند، بچه‌ها زمان بازی با ابزارهای دیجیتال را به عنوان یک مشکل نمی‌بینند، اما می‌توانید با تلاش برای القای تکنیک‌ها و فلسفه‌های مدیریت زمان ابزارهای دیجیتال موفق از همان ابتدا به آنها کمک کنید تا آن را تشخیص دهند.

بنابراین، ما اینجا هستیم. بیایید همه قبول کنیم که نظارت و مدیریت زمان نمایش ابزارهای دیجیتال فرزندان شما به یک مسئولیت جدایی ناپذیر والدین تبدیل می شود. حتی مدیریت زمان ابزارهای دیجیتال به چه معناست؟ وقتی که به دلیل تعطیلی جهانی ویروس کرونا راه نجات فرزندش برای آموزش از راه دور و حتی اجتماعی شدن است، والدین چگونه زمان ابزارهای دیچیتال را کنترل می کنند؟

و، وقتی والدین و بچه‌ها از قبل تحت فشار شرایط جهانی هستند، چگونه باید زمان بازی با ابزارهای دیجیتال را کاهش دهند؟ مهم است که در طول شیوع کووید-19 خونسرد، آرام و جمع بمانید.

در حالی که ویروس کرونا استفاده از دستگاه‌های دیجیتال را بیش از پیش بخشی از زندگی روزمره ما کرده است، این قبلاً اتفاق می‌افتاد. اکنون، این انتقال به سرعت ادامه می‌یابد، به این معنی که زمان خوبی برای والدین است که هم این واقعیت جدیدی را که ما در آن هستیم، بپذیرند و با آن روبرو شوند.

و این واقعیت همگی بد نیست. خانواده ها شروع به خلاقیت می کنند و زمان سرگرم کننده تری را با هم می گذرانند. زوج ها در حال کار بر روی تعمیق روابط خود هستند. بچه‌ها و بزرگسالان برای اوقات اجتماعی با همسایه‌هایشان می‌گذرند، مثل خوردن یک لیوان شراب با هم و صحبت کردن روی حصارشان.

در پنجره ها پیام های مثبتی وجود دارد و در پیاده رو نوشته شده است. مردم بیشتر آشپزی می کنند. بچه ها در حال یادگیری آشپزی هستند. مردم در داخل خانه و حیاط خلوت “کمپینگ” می کنند. مردم بیشتر می خوانند و دنبال فیلم ها می روند. خلاصه ما در حال تطبیق هستیم.

بچه‌ها، والدین و زمان بازی با ابزارهای دیجیتال:

زمان عادی جدید چقدر برای بچه‌ها از ابزارهای دیچیتال استفاده می‌شود؟ بیا با آن روبرو شویم. مکالمه در مورد زمان ابزارهای دیچیتال خانواده تغییر کرده است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، کودکان و والدین زمان صرف شده در دستگاه های دیجیتال را بخشی ضروری از زندگی خود برای کار، مدرسه و بازی می دانند.
سن فرزند شما هر چه باشد، این موضوع پیچیده است و والدین در همه جا به همان اندازه مشغول تصمیم گیری بین سناریوی عالی برای فرزندانشان و خودشان هستند. گاهی اوقات وقتی بچه‌های شما غرق شبکه های اجتماعی هستند، خوب است و به والدین فرصت می‌دهد کارهای خودشان را انجام دهند.
اما، اگر خواهان خانواده ای متعادل هستید، کمی کار، زمان و تلاش بیشتری می طلبد. شبکه های اجتماعی نمی‌تواند همه این کارها را برای شما انجام دهد، و ما مطمئن هستیم که نمی‌خواهید فناوری از بچه‌هایتان، از خردسال تا نوجوان، مراقبت کند.
با هم، در این سری از مطالب زمان ابزارهای دیچیتال خانواده به جزئیات بیشتر خواهیم رسید. گذراندن وقت با خانواده در واقع همان چیزی است که دکتر باب، خانواده متعادل: کاهش زمان نمایشگر و افزایش سرگرمی، تناسب اندام و ارتباط خانواده، نوشته دکتر باب است: یادگیری ایجاد و لذت بردن از تجربیات با کیفیت با عزیزان، شناسایی و مشارکت در پاداش دادن. (و سرگرم کننده!) فعالیت های خانوادگی و ارتباطات از گذراندن اوقات خانوادگی با یکدیگر لذت می برند. و یافتن راه های مثبت برای مقابله با کسالت.
آماده سازی کودکان برای زندگی بهتر در آینده نزدیک و دور نیاز به تمرکز دارد، بنابراین شاید به جای ابزاری گاه به گاه برای مقابله با شعله ور شدن های تصادفی یا حتی مسائل بسیار سنگین، جلسات خانوادگی را بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهید.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *