کاردرمانی تهیه کاردستی و زیورآلات با موارد بازیافتی

کاردرمانی تهیه کاردستی و زیورآلات با موارد بازیافتی

کاردرمانی تهیه کاردستی و زیورآلات با موارد بازیافتی

ما از طرفداران پر و پا قرص ایجاد صنایع دستی و فعالیت‌هایی با استفاده از مواد بازیافتی هستیم و برای ساختن این گل تزئینی، درب‌های بازیافتی را بیرون آورده‌ایم. بچه ها عاشق ساختن گل بودند و من عاشق مهارت های حرکتی ظریفی بودم که اتفاق افتاد! کاردرمانی تهیه کاردستی یکی از روش های نوین کاردرمانی مشارکتی با کودکان می باشد.

کاردستی گل زینتی با درب های بازیافتی.

فعالیت رزوه کاری با حرکات ریز

در کاردرمانی تهیه کاردستی بخش حرکتی ظریف این فعالیت نخ زنی، این گلدسته را راهی عالی برای تمرین بسیاری از مهارت ها در طول سال می کند. گرفتن سه پایه، هماهنگی دو طرفه دست، و عبور از خط وسط در طول این فعالیت، آن را به روشی سرگرم کننده برای ایجاد و توسعه بسیاری از مهارت های مهم تبدیل می کند.

برای ساخت کاردستی گلدسته از درپوش های پلاستیکی استفاده کنید

ما با یک بسته بزرگ از درب های بازیافتی شروع کردیم. این ها درب های پلاستیکی هستند که روی فنجان های نوشیدنی کودکان در رستوران ها قرار می گیرند. وقتی سه بچه دارید، در نهایت درب نوشیدنی های زیادی دارید!

از درپوش های پلاستیکی و نوار چسب برای ساختن یک حلقه ریز موتور استفاده کنید

کاردرمانی تهیه کاردستی و مهارت های حرکتی ظریف با رول نوار

در کاردرمانی تهیه کاردستی ما از نوارهای تزئینی استفاده کردیم که در زمان قدیم در سطل های صنایع دستی ما وجود داشته است. برای تزیین این درب ها می توانید از نوار چسب استفاده کنید. مزایای حرکتی ظریف کودک و نوار چسب بسیار زیاد است. تعداد زیادی مهارت در مهارت حرکتی ظریف وجود دارد که با اجازه دادن به کودک برای استفاده از نوار چسب ایجاد می شود. برای چنگ زدن و گرفتن نوار چسب به یک گیره، گیره تمیز نیاز است، در حالی که از دست دیگر و غیر غالب برای گرفتن درست تلگراف استفاده کنید. کشیدن نوار و پاره شدن آن در دندانه های فلزی دستگاه پخش نوار نیاز به حرکات کنترل شده موتور و هماهنگی چشم و دست دارد. بچه ها وقتی برای اولین بار شروع به استفاده از نوار چسب بدون کمک می کنند، ناگزیر می کشند و می کشند و می کشند. خوب است! آنها در حین بازی یاد می گیرند و یک رول نوار یک راه سرگرم کننده و خلاقانه برای تمرین مهارت های حرکتی ظریف است.

توجه: اگر یک رول نوار به کودک بدهید، در نهایت با چسب روی دیوارها خواهد ماند. اشتیاق برای نمایش آثار هنری خیلی زیاد است!

از درب های پلاستیکی برای کاردرمانی تهیه کاردستی ساخت گلدسته با حرکات ظریف استفاده کنید

هنگامی که تمام درب ها با چسب تزئین شدند، یک تکه نخ بلند بردارید. در انتها از یک نوار چسب استفاده کردیم تا نخ زنی راحت تر شود.

درب های پلاستیکی را نخ کنید تا یک حلقه گل درب بسازید

درب های پلاستیکی را برای یک کاردستی حرکتی خوب ببندید.

دختر بچه ها این کاردرمانی تهیه کاردستی و فعالیت حرکتی مرتبط با آن را دوست داشت. او درخواست کرد که این گل را چند بار در هفته پس از اینکه برای اولین بار گل خود را ساختیم، دوباره بسازد. او کار بسیار خوبی انجام داد و نخ را از سوراخ های نی درب ها عبور داد. این روش بسیار خوبی برای کار بر روی سه پایه و هماهنگی دست و چشم است.

کشیدن نخ تا انتها از سوراخ و کشیدن درب به سمت پایین نخ نیاز به هماهنگی دو طرفه دست برای استفاده هماهنگ دست ها در کنار هم دارد. این یک مهارت مهم برای بسیاری از کارهای مراقبت از خود مانند بستن بند کفش، زیپ زدن و بستن دکمه است.

فعالیت حرکتی ظریف کودک نوپا با درب

ما از گلدسته خود به عنوان تزئین کریسمس با آویزان کردن آنها از طاقچه استفاده کردیم. در حالی که این یک فعالیت سرگرم کننده کریسمس است، من قطعاً انجام این کار را به عنوان یک ورزش حرکتی خوب در طول سال توصیه می کنم.

فعالیت های دست خط تعطیلات

نوشتن لیست آرزوهای تعطیلات کار دشواری است که به جای هیجان تعطیلات، اشک را در می آورد. من یک راه حل برای کودک شما با مشکلات دست خط دارم: یک بسته کاغذ اصلاح شده برای همه کارهای دست خط تعطیلات که هر سال انجام می شود. از این بسته دست خط برای کمک به بچه هایی که با دست خط مشکل دارند کمک کنید تا در فرآیند کاردرمانی تهیه کاردستی و برنامه های تفریحی-آموزشی تعطیلات شرکت کنند و در عین حال مهارت های دست خط خود را توسعه دهند!

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *