کاردرمانی آنلاین چگونه کار می کند؟

کاردرمانی آنلاین چگونه کار می کند؟

کاردرمانی آنلاین چگونه کار می کند؟

با جو همیشگی که بیماری کرونا COVID-19 روی سر ما قرار گرفته است ، همه ما در موقعیت تغییر قرار گرفته ایم.
ما در حال فاصله گرفتن اجتماعی هستیم ، کار در خانه را با آموزش خانه انجام می دهیم و راه های جدیدی برای اتصال و حفظ خدمات مورد نیاز خود پیدا می کنیم. در این زمان غیرمعمول ، کلینیک کاردرمانی نوین به حمایت از خانواده اختصاص داده شده است و خدمات آنلاین کاردرمانی ما به ما اجازه می دهد تا در با شما عزیزان ارتباط باشیم و به ارائه مراقبت با کیفیت ادامه دهیم. کاردرمانی آنلاین چگونه کار می کند؟

برای افرادی که کاردرمانی را می شناسند ، می دانید که بسیاری از کارهایی که ما انجام می دهیم فیزیکی است ، اما به صورت دستی انجام می شود. اما خدماتی که درمانگران کار ارائه می دهند می توانند با موفقیت زیادی به فضای آنلاین منتقل گردند. در حقیقت ، بسیاری از کاردرمان ها سالهاست که خدمات آنلاین را به خانواده هایی که در مکان های دور افتاده هستند، ارائه می دهند. از طریق سلامت از راه دور ، کاردرمان ها مداخلات درمانی تعاملی ، مشاوره ها و برنامه های آموزشی را با همان اصول جلسات حضوری ارائه می دهند. در این مقاله ، من توضیح می دهم که چگونه و چرا کاردرمانی آنلاین.

کاردرمانی آنلاین چیست؟

خدمات آنلاین یا سلامت از راه دور شامل استفاده از خدمات مداخله ، ارزیابی ، تشخیص و درمان از طریق فناوری ارتباطات تعاملی چند نقطه ای است. بهره گیری با کمترین امکانات و ابزارهای فناوری ، این اساساً به این معنی است که ما می توانیم از یک اتصال اینترنتی خوب از یک دستگاه و برنامه ها برای ارائه خدمات خود به طور مستقیم به شما در راحتی خانه خود استفاده کنیم.
Telehealth در ابتدا برای ارائه مراقبت های بهداشتی به کسانی که در مناطق دور افتاده یا مناطق کم برخوردار بودند ایجاد شد. در شرایط کنونی ، دسترسی به خدمات فوق العاده مهم است و ارائه کاردرمانی آنلاین این اطمینان را به خانواده ها می دهد که می توانند به مراقبت ، اطلاعات و پشتیبانی با کیفیت در زمینه های مختلف دسترسی پیدا کنند.
با اتصال به اینترنت پرسرعت و دستگاه (لپ تاپ ، رومیزی ، رایانه لوحی یا حتی تلفن) ، شما و خانواده خود می توانید با یک متخصص کاردرمانی آنلاین کودکان ارتباط برقرار کرده و به ایجاد مهارت های اساسی و مستقل ادامه دهید.
قرارهای کاردرمانی آنلاین می تواند شامل درمان فردی برای کودکان و نوجوانان ، جلسات حمایت والدین و ارزیابی باشد. بسته به اهداف ، توانایی ها و ارزیابی کودک ، جلسات کاردرمانی آنلاین می تواند بر یک یا چند مورد زیر تمرکز کند:

  • مهارتهای حرکتی خوب (مهارت قیچی ، گرفتن قلم ، دست خط و غیره)
  • مهارتهای حرکتی ناخالص (هماهنگی ، قدرت وضعیتی ، کنترل اندام فوقانی ، تعادل و غیره)
  • تنظیم عاطفی و حسی (پردازش و پاسخ به محرک های حسی و موقعیت های خاص)
  • ادغام حرکتی بصری (هماهنگی چشم و دست و پردازش بصری و غیره)
  • استقلال عملکردی (توالت ، حمام ، تغذیه و غیره)
  • توجه و رفتار (رفتارهای مثبت)
  • تطبیق کمک ها (ارزیابی و ادغام تجهیزات تخصصی)

در حالی که جلسات آنلاین متفاوت از قرار ملاقات حضوری (بدون تماس فیزیکی) است ، همه فعالیت ها تعاملی ، جذاب و سرگرم کننده است. کاردرمانی آنلاین ما اطمینان حاصل می کند که خانواده شما دارای ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای اطمینان از ارائه موثر مراقبت و پشتیبانی در صورت نیاز است.

کاردرمانی آنلاین چگونه کار می کند؟

درست مانند قرار ملاقات حضوری ، جلسات کاردرمانی آنلاین بر اساس اهداف فرزند شما و میزان حمایت خانواده شما است. کاردرمانی آنلاین شما بهترین رویکرد را بر اساس ارزیابی هایی که می تواند به صورت آنلاین انجام شود را از طریق گفتگو با شما تعیین می کند.
کلینیک کاردرمانی نوین، از اولین جلسه آنلاین یا مشاوره اولیه استفاده می کند تا با شما در مورد وضعیت فرزند شما صحبت کند ، به ویژه در مورد تغییراتی که به دلیل COVID-19 تجربه کرده است.
از اینجا ، کاردرمان شما برنامه های جلسه را بر اساس توانایی ها و علایق فرزند شما تهیه می کند. برای کودکان کوچکتر که هنوز نمی توانند جلوی دوربین بنشینند یا از رایانه استفاده کنند ، ما مدل مبتنی بر والدین را اتخاذ می کنیم که متخصصین ما را قادر می سازد تا مستقیماً با شما والدین کار کنند. در طول جلسات مبتنی بر والدین ، کاردرمان فرزند شما حمایت و آموزش لازم را برای انجام برخی فعالیت ها یا “درمان” در خانه به شما ارائه می دهد. ایده این است که ما به شما این امکان را می دهیم که معلم یا درمانگر فرزند خود باشید و به او کمک کنید مهارت های اساسی را که در گذشته در یک جلسه حضوری کار می کرده ، در منزل توسعه دهد. کاردرمان شما همچنین به منابع و اطلاعاتی از جمله برنامه ها ، بازی ها و فعالیت های آنلاین دسترسی خواهد داشت تا بتوانید از فرزند خود در زمینه های روزمره حمایت کنید.
ب

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *