پیدا کردن متخصص کودک مناسب – بخش دوم

پیدا کردن متخصص کودک مناسب – بخش دوم

در مطلب قبلی با عنوان پیدا کردن متخصص کودک مناسب – بخش اول به توضح مختصر این موضوع پرداختیم و دو مورد آن را بررسی کردیم. گفتیم که ممکن است شما در حال آماده شدن برای داشتن یک کودک جدید هستید یا شاید به منطقه جدیدی نقل مکان کرده اید و باید یک متخصص اطفال جدید برای خانواده خود پیدا کنید.

آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که والدین فرزند خود را در سال اول زندگی خود برای هفت بار ویزیت نزد متخصص کودک خوب ببرند و این ملاقات ها فقط برای زمانی است که او سالم است. هنگامی که تمام اوقاتی را که فرزندتان احساس خوبی ندارد و سال‌های آتی دچار کبودی، خراش، عفونت گوش و سرماخوردگی می‌شود را جمع آوری کنید، انتخاب پزشک اطفال مناسب بسیار مهم می‌شود. در تمام این ملاقات ها، پزشک اطفال شما فرزندتان را به خوبی می شناسد و ضروری است که در برقراری ارتباط با آنها احساس راحتی کنید.

در این قسمت، به تکمیل توضیحات آن می پردازیم.

وقت گذاشتن برای بازدید

اینترنت همه چیزهایی را که باید بدانید به شما نمی گوید، اما باید به شما کمک کند فهرست خود را به 2 تا 3 متخصص اطفال محدود کنید که به نظر می رسد مناسب هستند. بیشتر متخصصان اطفال یک ویزیت رایگان را به شما پیشنهاد می کنند تا با آنها آشنا شوید و در مورد نحوه مراقبت آنها از فرزندتان سؤال بپرسید. این بازدید را برنامه ریزی کنید و زمانی را برای نوشتن سوالات مهمی که می خواهید در زمانی که آنجا هستید از آنها بپرسید، اختصاص دهید. این کار باعث می شود که به برنامه شلوغ آنها احترام بگذارید و اطمینان حاصل کنید که هنگام تصمیم گیری در مورد چیزی که برای شما مهم است، فراموش نکنید. از پرسیدن هر اندازه که لازم است نترسید تا اطمینان حاصل کنید که پزشک متخصص اطفال مناسب برای خانواده شما هستند. برای اینکه به شما کمک کند مطمئن شوید که روی پرسیدن سؤالات درست تمرکز می کنید، از خود بپرسید که آیا هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب پزشک اطفال، پاسخ برای شما مهم است یا خیر.

در طول بازدید خود، به محیط توجه کنید و مطمئن شوید که با آنچه شما به دنبال آن هستید مطابقت دارد. به عنوان مثال، آیا برای دفتر شما مهم است که یک ورودی و فضای انتظار “کودک خوب” و “کودک بیمار” داشته باشد؟ آیا اتاق انتظار کودک پسند است؟ بسیاری از پزشکان اطفال با سایر ارائه دهندگان از جمله پرستاران، دستیاران پزشک و سایر پزشکان اطفال کار می کنند. اگر این جلسه یک تمرین گروهی است، دریابید که آیا فرزند شما هر بار به پزشکان مختلف یا پزشک اطفال انتخابی شما مراجعه خواهد کرد یا خیر. احساس خود را در مورد سایر تمرین‌کنندگان و افرادی که در پذیرش در مطب حضور دارند، در نظر بگیرید. اگر ترجیح می‌دهید به یک پورتال آنلاین بیمار دسترسی داشته باشید که در آن می‌توانید با پزشک اطفال خود ارتباط برقرار کنید، قرار ملاقات‌ها را برنامه‌ریزی کنید و نتایج آزمایشگاه را بررسی کنید، این موضوع را با پذیرش در میان بگذارید تا مشخص کنید که به عنوان یک خانواده خدماتی که از مطب دریافت می‌کنید در دسترس شما خواهد بود.

هنگامی که با پزشک متخصص اطفال ملاقات می کنید سؤالات خود را بپرسید، اما همچنین نحوه تعامل پزشک با شما و فرزندتان را در نظر بگیرید. آیا به نظر می رسد که آنها واقعاً به فرزند شما و خانواده شما علاقه مند هستند؟ در نظر بگیرید که آیا نظرات آنها در مورد کودکان با نظر شما در هنگام صحبت با پزشک مطابقت دارد یا خیر. متخصصان اطفال همچنین نظرات مختلفی در مورد تغذیه با شیشه شیر، واکسیناسیون و کمک به نوزادان در یادگیری خوابیدن در طول شب دارند. اگر دیدگاه های شما در این زمینه ها همسو باشد، در سال های آینده مفید خواهد بود. در مورد نیازهای خاص و منحصر به فرد فرزندتان با پزشک صحبت کنید و تعیین کنید که آیا با ارائه نوع مراقبتی که کودک شما ممکن است به آن نیاز داشته باشد، آشنایی دارد یا خیر. مهم است که احساس کنید می‌توانید صادقانه و آشکارا و بدون احساس قضاوت درباره نحوه تربیت فرزندتان با پزشک اطفال خود صحبت کنید.

ملاحظات نهایی

این جلسات متخصصان اطفال بد را از افراد خوب جدا می کند و شما باید در کمترین زمان خود یک دکتر دلسوز برای فرزندتان داشته باشید. در طول چند ملاقات اول خود با دکتری که انتخاب کرده اید، به نحوه تعامل پزشک اطفال با فرزندتان و میزان توجه او به شما و خانواده تان ادامه دهید. می‌توانید از این بازدیدها برای اطمینان از مناسب بودن آن استفاده کنید، زیرا کودک شما رابطه خاصی با پزشک اطفال خود ایجاد می‌کند. شما می خواهید مطمئن شوید که فرزند کوچک شما با بزرگ شدن و رشد، با انتخاب شما راحت است.

به عنوان آخرین فکر، در اولین ملاقات ها و در طول سال ها، به یاد داشته باشید که به حرف دل خود گوش دهید. اگر در هر زمانی احساس راحتی با پزشک ندارید، این دیگر پزشک اطفال مناسب شما نیست. به عنوان یک پدر و مادر باید همیشه احساس قدرت کنید که ارائه دهنده دیگری را پیدا کنید که بتواند مراقبت مناسب را برای فرزند شما ارائه دهد!

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *