هر آنچه باید در باره کاردرمانی آنلاین و Telehealth بدانید

هر آنچه باید در باره کاردرمانی آنلاین و Telehealth بدانید

هر آنچه باید در باره کاردرمانی آنلاین و Telehealth بدانید

برای کودکان سنین مدرسه و کسانی که می توانند به طور فعال در جلسه کاردرمانی آنلاین شرکت کنند ، کاردرمان ما از فعالیت های سرگرم کننده ، تعاملی و جذاب بر اساس علاقه آنها استفاده می کند تا به آنها در جهت رسیدن به اهداف خود کمک کند. این فعالیتها بر اساس آنچه در خانه در دسترس آنها است یا در محیط شخصی آنها انجام می شود ، انجام می شود و می تواند شامل شکار ناظران برای مواردی با رنگ خاص یا که با یک حرف خاص شروع می شود ، بازی هایی مانند مجسمه های موسیقی ، کار با وسایل خانه باشد. ، طراحی ، برش و حتی یادگیری تعاملی مبتنی بر کامپیوتر.
منابع اضافی و مواد پشتیبانی معمولاً از طریق ایمیل ارائه می شود و در ارائه هر کاردرمانی آنلاین کمک می کند. تیم کلینیک کاردرمانی نوین همچنین به شما کمک می کند تا فرزندان خود را به بیرون ببرید و در حیاط خانه خود کاوش کنید. ما به طور مداوم ایده های جدید و جالبی را برای شما امتحان می کنیم و کاردرمان شما در پایان هر جلسه اطلاعاتی در مورد این فعالیت ها ارائه می دهد.

مزایای Telehealth چیست؟

درست مانند قرارهای حضوری ، جلسات کاردرمانی آنلاین به والدین و فرزندان این فرصت را می دهد که به مهارت های خود ادامه دهند و استقلال خود را به دست آورند. اما خدمات آنلاین به این معنی است که این می تواند در راحتی خانه شما اتفاق بیفتد. با توانایی پرش آنلاین در یک زمان از پیش تعیین شده ، شما و فرزند خود می توانید با وجود موقعیت ، موقعیت یا چالش هایی که خانواده شما با آن روبرو هستند ، به خدمات و پتیبانی با کیفیت دسترسی داشته باشید.

مزایای اضافی خدمات کاردرمانی آنلاین عبارتند از:

  • افزایش ظرفیت و دسترسی به خدمات با کیفیت
  • روش تحویل کارآمد و انعطاف پذیر
  • دسترسی مقرون به صرفه بدون سفر
  • جلسات مداخله و درمان جذاب و تعاملی
  • رویکردی سرگرم کننده و بدیع برای چیزی که ممکن است چالش برانگیز باشد
  • افزایش فرصت های مشارکت والدین / خانواده
  • فرصت های بیشتر برای تقویت و تمرین
  • اکتشاف برنامه های کامپیوتری و درک آنها

تحقیقات همچنین نشان می دهد که زمینه آنلاین نتایج مشابهی را برای کودکان ارائه می دهد ، اگرچه بهبود نیافته است. وقتی به کسانی فکر می کنیم که ممکن است در زمینه های رو در رو به چالش کشیده شوند ، محیط آنلاین بهترین راه برای کمک به آنها در دسترسی به خدمات و تقویت مهارت هایشان است.
برای موفقیت در یک جلسه آنلاین کاردرمان به چه چیزی نیاز دارم؟
اولین چیزی که برای دسترسی به خدمات کاردرمانی آنلاین نیاز دارید که به اینترنت پر سرعت متصل باشید. علاوه بر این ، به یکی از موارد زیر نیاز خواهید داشت:

کامپیوتر

ما از Mac و PC (macOS ، Windows و Linux) پشتیبانی می کنیم. تنها چیزی که نیاز دارید یک دوربین وب داخلی ، خارجی ، میکروفون و بلندگو است. اکثر رایانه های مدرن از قبل این را دارند

تبلت

هر دو آیپد و تبلت های اندرویدی می توانند برای خدمات ما استفاده شوند. فقط اطمینان حاصل کنید که رایانه لوحی شما دارای دوربین جلویی ، میکروفون و اسپیکر است. همچنین ، می توانید از هدفون یا هدفون هایی که میکروفون دارند استفاده کنید. همچنین خوب است که برای تبلت خود یک پایه داشته باشید ، بنابراین کودک شما دستان آزاد برای بازی و ساخت دارد.

موارد دیگری که می تواند به کاردرمان شما در ارائه بهترین جلسه آنلاین کمک کند عبارتند از:

  • کاغذ – ساده و خط دار
  • قلم ، مداد ، مداد رنگی
  • قیچی
  • خط کش
  • مینی تخته سفید یا تخته سیاه با قلم / گچ
  • خمیر بازی و / یا بتونه
  • فضایی برای حرکت یا رقص کودک شما

کاردرمان شما قبل از اولین جلسه شما با سایر الزامات صحبت خواهد کرد. اما مطمئن باشید ، شما نیازی به خرید چیز جدیدی نخواهید داشت. ما فقط از اقلامی که قبلاً در دست دارید استفاده می کنیم (ممکن است از برخی کاربردهای جالبی که برای وسایل عمومی خانه خود در نظر می گیرید شگفت زده شوید).

آیا کاردرمانی آنلاین به فرزند من کمک می کند؟

پاسخ کوتاه کاملاً مطلق است. در حالی که جلسات آنلاین ممکن است برای همه خانواده ها ایده آل نباشد ، مطمئناً در حین حرکت در این زمان چالش برانگیز ، راه حل عالی هستند.

ماندن در ارتباط و اطمینان از این که فرزند شما می تواند به مهارت های خود ادامه دهد و استقلال خود را در مورد فعالیت های روزمره افزایش دهد ، شاید خط نقره ضرب المثل این ابر به ویژه تیره باشد.

مثل همیشه ، کلینیک کاردرمانی نوین اینجاست تا نور را بتاباند و مطمئن شود کاردرمانی نوین بیشتر از چالش هایی که همه ما با آن روبرو هستیم ، بدرخشد. اگر می خواهید از خدمات کاردرمانی آنلاین ما استفاده کنید ، امروز با تیم ما صحبت کنید. ما شما را در هر مرحله از مراحل راهنمایی می کنیم و اطمینان می دهیم که فرزند شما می تواند به اهداف خود برسد.

 

کاردرمانی آنلاین چگونه کار می کند؟

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *