مهارت های قابل تمرین در کاردرمانی آنلاین در منزل

مهارت های قابل تمرین کاردرمانی آنلاین در منزل

مهارت های قابل تمرین در کاردرمانی آنلاین در منزل

در این مقاله در مورد ایده های فعالیت درمانی کاردرمانی آنلاین در منزل برای کودکان ، بیشتر خواهید آموخت. که چگونه مهارت های مختلف را از طریق فعالیت های اساسی و سرگرم کننده تقویت کنید. کاردرمانی آنلاین در منزل در روزهای اخیر بیش از هر زمان دیگری فعال است و خدمات درمانی ممکن است در تلاش برای شناسایی فعالیت های کاردرمانی باشد که می تواند به کودکان و خانواده ها در قالب کاردرمانی telehealth خدمت کند. کودکان و درمانگران ممکن است هر دو با برخی از این فعالیت های تله تراپی آشنا باشند ، در حالی که دیگران ممکن است تجربیاتی را برای کل واحد خانواده یاد بگیرند.

ما برخی فعالیت های تله تراپی را بر اساس محدوده سنی ارائه می دهیم تا درمانگران بتوانند به بهترین شکل فعالیت های عملکردی و مشارکت شغلی را در کودکانی که به آنها خدمت می کنند فعال نمایند. برای درک بهتر تله تراپی ، در پست های آینده جزئیات بیشتری در اختیارتان قرار میدهیم.

نحوه برنامه ریزی جلسات تله تراپی درمانی شغلی

یکی از سخت ترین بخش های سلامت از راه دور کاردرمانی می تواند برنامه ریزی باشد. هفته به هفته ، انجام فعالیت های کاردرمانی که نیازهای مشتریان شما را برآورده می کند ، دشوار تر می گردد.

طی یک سال گذشته ، ما تعداد بسیاری از کارگاه رایگان ایجاد کرده ام که به کاهش برخی از استرس های ایجاد مداوم فعالیتهای درمانی جدید برای خدمات دیجیتال کمک می کند. این کارگاه های در شبکه مجازی اینستاگرام کاملاً رایگان هستند و می توان از آنها برای برآوردن نیازها و سنین مختلف در خدمات کاردرمانی استفاده کرد. موضوع های اسلاید را با فعالیت های هفتگی با موضوع کاردرمانی برای ترکیبی از فعالیت های عملی و منابع دیجیتالی ترکیب کرده ایم.

فعالیتهای تله تراپی برای مداخله زودهنگام

بیایید با تله تراپی برای تولد تا سه سالگی شروع کنیم. بسیاری از درمانگران ممکن است با درک نحوه ارائه خدمات مداخله اولیه (که به آن EI یا “مداخله سریع” نیز می گویند) به صورت کاردرمانی آنلاین در منزل ارائه شوند. حقیقت این است که بین برنامه درمانی هوش مصنوعی تله تراپی و برنامه نویسی استاندارد EI تفاوت چندانی وجود ندارد ، زیرا هر دو خدمات در خانه ارائه می شوند و هر کدام تمرکز زیادی بر آموزش خانواده دارند.
درمانگران مداخله اولیه می توانند آموزش ، اطلاعات مربوط به سلامتی و استراتژی های خانگی را برای کمک به مراقبت از کودکانی که تأخیر رشدی ، پزشکی ، نگرانی ها یا مسائل رفتاری را نشان می دهند ، ارائه دهند.

بخش زیادی از مداخله در مرحله مداخله اولیه می تواند شامل مربیگری والدین باشد. شما می توانید نگرانی های والدین را در مورد رشد کودک ، پرداختن به رفتارهای دشوار ، مشاغل برای مراجعه کننده و خانواده به عنوان حمایت ، برطرف کنید. آموزش والدین می تواند شامل مشاغل مراقبت از خود ، تغذیه ، خواب ، اضطراب یا نگرانی ، توجه ، مهارتهای عملکردی اجرایی یا هر جنبه ای از عملکرد شغلی باشد که در خانه ظاهر می شود.

درمانگران باید به طور ایده آل آموزشی را ارائه دهند که مختص کودک (و واحد خانواده او) باشد و موضوعاتی مانند موقعیت (خواب ، صندلی ماشین و زمان بازی) ، راه هایی برای تقویت رشد حرکتی خوب و رشد حرکتی درست ، تسهیل مشارکت در خود را پوشش دهد. وظایف مراقبت ، بازی مولد و موارد دیگر. در اینجا روش هایی برای کار بر روی مهارت های حرکتی خوب در تله تراپی آمده است.

به این ترتیب ، اکثر مطالبی که درمانگران به خانواده ها ارائه می دهند ، از برنامه های سنتی آموزش خانگی یا برنامه های ورزش خانگی (HEPs) که به عنوان بخشی از درمان EI ارائه می شود تقلید می کند.
درمانگران در این زمینه همچنین می توانند بسته به نگرانی (های) خاص خود ، تمریناتی را در برخی از زمینه های زیر بصورت کاردرمانی آنلاین در منزل به کودکان ارائه دهند:

  • بازی های تشخیص شکل و شی
  • ردیابی حروف و اعداد
  • شمارش ، مرتب سازی و مقایسه اولیه فعالیتها با حیوانات ، ابرقهرمانان ، کارتونها ، اشکال و غیره.
  • فعالیتهای تشخیص الگو
  • پازل دیجیتال ساده
  • بازی ها و برنامه های آنلاین
  • فعالیت های یکنوع بازی شبیه لوتو با اعداد ، حروف و اشکال
  • فعالیتهایی با موضوع تعطیلات شامل ترسیم اشکال و شکل دادن آنها به اشیاء است
  • شمارش سکه ، انجام بازیهای مربوط به خرید/فروشگاه
  • بازی های هدف شامل برنامه ریزی/هدف گیری ، پرتاب و برداشتن است
  • دوره های موانع درشت یا پیاده روی های حسی گچ

در اینجا برخی از ایده های فعالیت سریع وجود دارد که به خوبی به کاردرمانی آنلاین در منزل و مداخله اولیه کمک می کند:

  • ساخت ماشین آلات ساختمانی
  • ساخت پازل کامیون
  • فعالیتهای پیش دبستانی
  • آموزش دمیدن بینی
  • فعالیتهای پیش نوشتن خطوط

فعالیت های تله تراپی برای سنین مختلف

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *