حرکات کششی آرامش بخش کودکان قبل از خواب

حرکات کششی آرامش بخش کودکان قبل از خواب

در این پست، حرکات کششی آرامش بخش  کودکان قبل از خواب را برای خانواده‌ها، بر اساس کتاب محبوب کودکان، Time for Bed، ارائه کنیم. این فعالیت ها برای کمک به آرامش کودکان قبل از خواب بسیار مناسب هستند.
کودکان ممکن است قبل از خواب کمی پر تجرک شوند. تنها چیزی که لازم است یک انفجار انرژی سرخ است و شما بچه های خندانی را دارید که از هر سطحی که قابل تصور است می پرند.

کوسن های کاناپه؟ بالا و پایین می پرند.

از اتاقی به اتاق دیگر می دوید؟ دو نفر از آن‌ها همدیگر را به جلو و عقب تعقیب می‌کنند و گاه گاه زانو روی چوب‌های سخت می‌لغزد.

تمرین مهارت های غلت زدن اتاق نشیمن؟ یک نفر دیگر هم در سراسر اتاق در حال انجام طناب زدن است.

چرا آنها باید با انرژی بی پایان خود در آن ساعات طاقت فرسا قبل از خواب، من را جمع کنند؟

ترفند مخفی برای آرام کردن بچه ها قبل از خواب

امروز، من روشی عالی برای آرام کردن طناب بازی ها و شیرین کاری‌های در زمان خواب آرام را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذارم. یکی از راه هایی که به آرامش کودکان قبل از خواب کمک می کند، خواندن یک کتاب عالی است. وقتی بچه‌ها می‌توانند به یک داستان جذاب که با صدای بلند خوانده می‌شود گوش دهند، بدن‌شان نمی‌تواند جلوی سرعتش را بگیرد.

وقتی کتاب‌ها بخشی از روال خواب شبانه می‌شوند، راحت‌تر می‌توان بچه‌ها را متوجه کرد که زمان خواب نزدیک است.

یک ترفند عالی برای کمک به انتقال از شیرین کاری های اتاق نشیمن به داستان های پتویی محکم قبل از خواب، برخی حرکات کششی آرامش بخش کودکان است.

این حرکات کششی آرامش‌ بخش قبل از خواب ترکیبی از حرکات آرام‌بخش یوگا و کار سنگین است که به زمین‌گیری بدن از طریق ورودی‌های حس عمقی به گیرنده‌های حسی بدن در عضلات کمک می‌کند.

انجام این حرکات کششی آرامش‌ بخش می‌تواند به بچه‌ها کمک کند تا به حالت آرامی برسند که خواب بهتری داشته باشند.

همانطور که همه ما می دانیم، بچه ها بچه خواهند شد. اگر کودک شما بیش از حد از این کشش‌ها خسته می‌شود (زیرا گاهی اوقات مزخرفات خواب‌آلود باعث می‌شوند تمرکز روی حرکات کششی و آرام کردن نفس‌های عمیق تقریباً غیرممکن باشد!) به سادگی این حرکات کششی را کنار بگذارید و آنها را یک روز دیگر امتحان کنید.

فرزند شما از انجام این حرکات کششی آرامش بخش قبل از خواب با شما و تمام خانواده لذت خواهد برد!

حرکات کششی آرامش بخش کودکان

کشش غاز کوچک: به پشت روی زمین دراز بکشید و پاهای خود را روی دیوار بالا ببرید. زانوهایتان را تنگ نگه دارید. دستان خود را مانند غاز روی زمین باز کنید. به آرامی انگشتان پا را خم کنید و نشانه بگیرید.

کشش گربه کوچولو : محکم در آغوش بگیرید! سس سیب کریس کراس را روی زمین بنشینید. از ناحیه باسن به جلو خم شوید و سر خود را روی زمین قرار دهید. دست های خود را روی زمین و بالای سر خود دراز کنید.

کشش ساق پا کوچک: هر دو دست را پشت سر خود با هم بگیرید. از ناحیه باسن به جلو خم شوید و دستان خود را پشت سر خود بالا بیاورید.

کشش کره اسب کوچک: برای انجام حرکات کششی آرامش بخش کره است کوچولو می بایست به پشت دراز بکشید و زانوهای خود را با بازوهای خود به داخل بکشید. موقعیت خود را حفظ کنید و در مورد روز خود زمزمه کنید.

کشش ماهی کوچک: نفس عمیق بکشید. نفس خود را در گونه های خود نگه دارید و آن گونه ها را پف کنید. به آرامی با لب های جمع شده نفس خود را بیرون دهید.

کشش گوسفند کوچک: رو به دیوار بایستید و پاهای خود را به اندازه عرض شانه از هم باز کنید. دست های خود را صاف روی دیوار، به اندازه عرض شانه ها قرار دهید. با خم کردن و سفت کردن آرنج خود به دیوار فشار دهید.

کشش پرنده کوچک: چشمان خود را ببندید. به روز خود فکر کنید و نفس عمیق بکشید. از طریق بینی نفس بکشید و از دهان خارج کنید. با بالا بردن بازوها در هنگام دم و پایین آوردن آنها در حین بازدم به آرامی، یک جزء “بال” اضافه کنید.

کشش مار کوچک: به پشت روی زمین دراز بکشید. پاهای خود را تنگ نگه دارید و آنها را از مچ پا ضربدری کنید. بازوهای خود را روی سر خود روی زمین قرار دهید. آنها را از مچ دست ضربدری کنید.

کشش آهو کوچولو : روی زمین بنشینید و پاهای خود را تنگ کنید. آنها را از هم فاصله دهید و از ناحیه باسن خم شوید تا یک پا را لمس کنید. آن را نگه دارید و سپس دراز کنید تا پای دیگر را لمس کنید.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *