تفریح و سلامت خانواده در عمل

تفریح و سلامت خانواده در عمل

سلامت خانواده در عمل

کاردرمانگران در توانمندسازی یک وضعیت متعادل از تفریح و سلامت خانواده مهارت دارند. چشم انداز 2025 انجمن کاردرمانی آمریکا (2017) ایجاب می کند که متخصصان OT “سلامت، رفاه و کیفیت زندگی را برای همه مردم، جمعیت ها و جوامع از طریق راه حل های موثری که مشارکت در زندگی روزمره را تسهیل می کند” ارتقا دهند.

پزشکان کاردرمانی قطعات مهمی در پازل تفریح و سلامت خانواده هستند. متخصصان درمان بر عدالت شغلی، سلامت کلی و رفاه فرد و خانواده تأثیر می گذارند. کیفیت زندگی بر اساس فردی و به عنوان یک واحد خانواده بر اساس ادغام اجزای چرخ سلامتی است. متخصصان کاردرمانی در تفکر خارج از چارچوب و پرداختن به نقاط ضعف یا زمینه‌های مورد نیاز با استفاده از شغل و سازگاری در همه اجزا (عاطفی، جسمی، ذهنی، فکری و غیره) متخصص هستند.

برای خانواده، تندرستی مانند ادغام افراد و اعضای خانواده با آگاهی و پذیرش عواملی مانند فقر، نگرانی های اجتماعی و محیطی، محرومیت شغلی و بسیاری ملاحظات دیگر به نظر می رسد.

فعالیت های تفریح و سلامت خانواده

با ترویج محیطی امن و غنی، خانواده ها می توانند از رشد سالم و نتایج بهتر برای کودکان و کل خانواده حمایت کنند. با ایجاد فرصت هایی برای کودکان و خانواده برای درگیر شدن در مشاغل معنادار، از جمله بازی و یادگیری، با عدالت شغلی، خانواده ها می توانند شکوفا شوند. فعالیت های تفریح و سلامت خانواده را می توان با گام های زیر شروع کرد.

1. سلامتی را سرگرم کننده کنید. این بازی یکنوع بازی شبیه لوتو سلامتی یک راه عالی برای درگیر کردن تمام خانواده در فعالیت های تفریح و سلامت خانواده است.

2. یک ورزش خانوادگی را امتحان کنید. پیاده روی با هم در عصر راهی خوب برای آرام کردن و تأمل در روز است.

3. با هم از پارک ها و زمین های بازی دیدن کنید. طبیعت را کاوش کنید، بدوید، بالا بروید، توپ پرتاب کنید، پیاده روی کنید. گزینه های فعالیت بدنی نامحدود هستند!

4. با هم بپزید. آشپزی فرصتی برای امتحان غذاهای جدید و صحبت در مورد گزینه های غذایی سالم فراهم می کند.

5. به یک روز بدون تجهیزات هوشمند متعهد شوید. به عنوان یک خانواده، کار با هم بر روی هدفی مانند 24 ساعت بدون صفحه نمایش به معنای تعهد و تمرین در هدف‌سازی است. صفحه‌نمایش‌ها را بردارید و ببینید آن زمان را با چه چیزهایی می‌توانید پر کنید… پازل، کتاب خواندن، بازی با گچ پیاده‌رو، بازدید از همسایه‌ها… همه راه‌ها برای پر کردن آن سطل‌های احساسی، ذهنی، فکری و فیزیکی!

یک موضوع مشترک در تفریح و سلامت خانواده، سخاوت، عزم، پشتکار و رفاه شغلی در میان همه اعضا است. گزینه‌های فعالیت‌های تفریح و سلامت خانواده نامحدود است و بر اساس سلامت و رفاه کلی خانواده است… با هدف کیفیت زندگی بهتر!

پزشکان کاردرمانی باید مدل‌های ترویج و پیشگیری، مانند سلامت عمومی و رشد مثبت جوانان را در نظر بگیرند تا از طریق ایجاد تاب‌آوری، اثرات فقر را تعدیل کنند.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *