برای سنجش فرزندم چکار کنم ؟سنجش تخصصی چیه؟

برای سنجش فرزندم چکار کنم ؟سنجش تخصصی چیه؟

سلام وقت همگی بخیر
خوش امدید به سایتمون
برای سنجش فرزندم چکار کنم؟ جایی هست که با فرزندم سنجش کار کنند؟ اگر فرزندتون مهدکودک یا پیش دبستانی رفته و از نظر یادگیری مشکلی نداره با خیال راحت برید سنجش اما اگر در گفتار و مسائل شناختی مشکلی داره حتما هر چه سریعتر پیگیر بشید چون ممکن بخاطر همین موضوع سنجش قبولللللل نشه و یا بفرستن استثنایی…حالا چکار کنیم حتی اگر همه چیزش خوب بود ولی وقتی میره پیش کارشناس سنجش دست پاچه نشه و خوب جواب بده……شبیه سازی کنید بهمین راحتی. اما قرار نیست این موضوع رو برای خودمون به یه بحران تبدیل کنیم.

سنجش تخصصی منظور اینه که یک کارشناس اختلال یادگیری یا مسلط و آشنا به اختلال یادگیری فرزند شما از نظر هوشی و جسمی بررسی میکنه و سوالاتی که میپرسه و تمریناتی که از فرزندتون میخاد تخصصی تر و بیان کننده هوش فرزند شماس مثلا این جمله تکرار کن..پارسال با هواپیما رفتیم شهرستان اما بابام چون مرخصی نداشت با ما نیومد!

بله بعضی کلینیک ها و کارشناسان توانبخشی مثل کاردرمانی روانشناس گفتار درمان با این سوالات آشنایی دارن…

اگر نگران آینده فرزندتونید و نمیدونید چکار کنید کلینیک نگاه نوین این نگرانی برای شما برطرف میکنه

کلینیک تخصصی نگاه نوین با کادری مجرب و حرفه ای در کنار شما خانواده های عزیز و فرزندان دلبندتون هست تا از چالشی به عنوان سنجش فرزند براحتی عبور کنید. کلینک نگاه نوین از چند کلینیک تخصصی تشکیل شده. کلینیک کاردرمانی نگاه نوین، کلینیک گفتار درمانی نگاه نوین و کلینیک روانشناسی نگاه نوین بخش های تخصصی کلینیک ما هستند که آمادگی ارائه هرگونه مشاوره تخصصی جهت بهبود وضعیت عمومی کودکان شما را دارند. پس دیگه دغدغه ای برای سنجش فرزندتون نداشته باشید.

در صورت وجود هرگونه نگرانی و یا استرس از سنجش کودک از طریق شماره تماس 09196440651 ما در کنارتون هستیم

2/5 (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *