بحث در مورد رابطه جنسی با پسر نوجوان خود

بحث در مورد رابطه جنسی با پسر نوجوان خود

بحث در مورد رابطه جنسی با پسر نوجوان خود

اگرچه صحبت در مورد رابطه جنسی با فرزندانتان ممکن است ناخوشایند باشد، از آن اجتناب نکنید. حتی اگر نوجوان شما قبلاً در مورد رابطه جنسی می داند، شما هنوز باید در مورد آن گفتگو کنید. رسانه ها رابطه جنسی را به شیوه های ناهنجار و آسیب رسان به تصویر می کشند که باید با پسر نوجوان خود در مورد آن صحبت کنید. زمانی که تمرکز بیشتر روی مکانیک بود، «گفتگو» به سادگی گذشته نیست. اکنون باید با نگرش ها مقابله کنید.

ابتدا بفهمید که پسر نوجوان شما چقدر در مورد رابطه جنسی می داند. او احتمالاً بیشتر از آنچه شما می خواهید می داند، اما آماده باشید که بدون قضاوت گوش دهید. برای اینکه پسرتان راحت در مورد رابطه جنسی با شما صحبت کند، باید آرام و خونسرد باشید. بذار اول حرف بزنه سپس از او بپرسید که از رابطه جنسی در رسانه‌ها چه می‌فهمد، چه نگرش‌هایی دیده و واکنش‌هایش نسبت به آن چیست. این به شما یک نقطه شروع برای بخشی از مکالمه می دهد.

پسران نوجوان – و حتی بزرگسالان جوان – اغلب تسخیر جنسی را به عنوان یک نماد وضعیت می بینند. این چیزی است که آنها در رسانه ها دیده اند و از دوستان خود شنیده اند. به عنوان یک والدین، باید به او بفهمانید که این درست نیست، و او می تواند خونسرد باشد و همچنان یک باکره باشد. به او بفهمانید که بسیاری از نوجوانان احساس آمادگی برای رابطه جنسی ندارند و این مشکلی ندارد. از آنجا که بسیاری از نوجوانان اکنون قبل از آماده شدن رابطه جنسی دارند، به پسرتان اجازه دهید بداند “آماده” به چه معناست.

تبعیض جنسی و شی گرایی زنان متأسفانه یک بخش عادی جامعه است و نوجوانان آن را از رسانه ها جذب می کنند. به این فکر کنید که دوست دارید پسرتان با شرکای خود چگونه رفتار کند. به او بفهمانید که زنان جام نیستند و او باید به دختران و زنان، از جمله شرکای فعلی یا آینده احترام بگذارد. تحت فشار قرار دادن زن برای رابطه جنسی احترام آمیز نیست و همچنین رفتار با او مانند چیزی نیست که برای رضایت او در آنجا قرار داده شده است. به او بیاموزید که اگر شریک زندگی او در مورد هیچ جنبه ای از رابطه فیزیکی خود مطمئن نیست، باید عقب نشینی کند. این زمانی است که باید مطمئن شوید که پسرتان تعریف تجاوز جنسی را می‌داند و واقعاً درک می‌کند. به او بگویید که نه همیشه به معنای نه است، و اگر دختر در موقعیتی نیست که نه بگوید، از این موقعیت سوء استفاده نکنید. همه چیز به احترام برمی گردد.

باید بپذیرید که احتمالاً پسرتان قبل از اینکه فکر کنید آماده است یا قبل از اینکه بخواهید رابطه جنسی برقرار می کند. به همین دلیل، باید مطمئن شوید که او آماده است. او باید همیشه از ابزار جلوگیری استفاده کند، پس قاطعیت به او بگویید. به او در مورد سایر روش های پیشگیری از بارداری و میزان موفقیت آنها اطلاع دهید. در نهایت، در مورد بیماری‌ها و عفونت‌های مقاربتی، نحوه ابتلای او به آن‌ها، شکل ظاهری آنها و زمان انجام آزمایش برای آنها شفاف باشید. ایمن بودن روشی بالغ و مسئولانه برای داشتن رابطه جنسی است. اگر او برای آن آماده نیست، پس برای رابطه جنسی آماده نیست.

رابطه جنسی چیزی است که باید برای یک رابطه عاشقانه و متعهد ذخیره شود. این اولین چیزی است که پسر نوجوان شما باید در مورد آن بداند، اما گفتگو نمی تواند به همین جا ختم شود. او باید بداند که شما از او انتظار دارید به شرکای خود احترام بگذارد و فعالیت جنسی یک نماد وضعیت نیست. اگر هنوز رابطه نداشته باشد یا بخواهد صبر کند بازنده نیست. اما اگر قرار نیست تا بزرگسالی صبر کند، پس باید بداند که چگونه ایمن باشد و چرا باید اقدامات احتیاطی را انجام دهد. در طول بحث صریح باشید زیرا این یکی از مهم ترین گفتگوهایی است که با پسر نوجوان خود خواهید داشت.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *